Меблі для озера — це результат навчального воркшопу «Дизайн Су_спільного продукту», що відбувався впродовж Сеансу Міського Сканування у 2019 році. Учасники(-ці) спроєктували, виготовили і встановили набір вуличних меблів, стійких до різних погодних умов і (потенційного) вандалізму.
ТЕМА: МІСЬКА ЕКОНОМІКА
ФОРМАТ: подія, дослідження
КОЛИ ВІДБУВАВСЯ: 2019
ПРИЧЕТНІ: Андрій Майгутяк, Андрій Заник, Юля Слюсар, Роман Петрів, Олена Бабко, Станіслав Круль, Борис Яськевич, Михайло Веклин, Мар’яна Баран, Богдан Середяк, Соня Брем
ДОТИЧНІ ПРОЄКТИ: Сеанс Міського сканування 2019, Озеро з Лебедем
КУРАТОРИ: Дмитро Ісаєв, Тарас Пастущук
ПАРТНЕРИ: Юрій Чабан, Український Культурний Фонд
Фокусом фестивалю Сеанс Міського Сканування у 2019 році був район довкола колишнього заводу «Промприлад». Тоді відбувся двотижневий навчальний воркшоп «Дизайн Су_спільного продукту», що складався з двох великих блоків.
Перший — дослідження та дизайнування.
Спершу учасники(-ці) познайомилися з локацією і її особливостями. Потім почали створювати ідеї проєктів, ескізи, макети макети в масштабах від 1:20 до 1:1 і обговорювати свої ідеї.
Таким описом локації поділилися учасники після своїх досліджень: «Ми бачимо цей район, як своєрідне подвір’я, де по периметру існує забудова, що виконує роль паркану, а в глибині вирує справжнє життя. Як у будь-якому подвір’ї тут є зони, що різняться за функціональним призначенням та роллю в ієрархії просторів. З цього погляду озеро разюче впадає в око та виконує своєрідну роль саду та місця “сили”, де є змога повністю відключитись від зовнішнього світу або перейти на повільніший темп.»
Другий етап — створення продукту.
Після дослідження і проєктування команда перейшла до дій: робили опалубки, працювали з інструментами, експериментували з технікою і технологією замішування та заливки бетону.
На основі зібраних даних, спостережень і побажань громади учасники розробили п’ять проєктів. Важливо було зберегти атмосферу озера з лебедем — своєрідної оази посеред загального шуму міста. Розробки відрізняються за розміром, технологією створення і процесом дизайну. Об’єднує їх матеріал — бетон, який робить меблі стійкими до погодних умов, потенційних впливів вандалів тощо.
- Мангал «Бичок»
Мангал встановили на відкритому просторі. Він великий — можна готувати барбекю на декілька сімей чи великі компанії.
- Перекотикутник
Це модуль особливої форми, який можна котити, тягнути й складати в меблі з різним призначенням — від стільця зі спинкою до вівтаря чи шезлонгу — наскільки вистачить уяви.
- гРаДія
Це проєкт, покликаний згуртувати і познайомити людей, спонукати їх взаємодіяти й комунікувати. Із маленьких кольорових фігурок можна створювати які-завгодно об’єкти.
- Звуковий місток
Конструкція гучномовця створює можливість поєднати два береги озера звуком, або використовувати для того, щоб послухати музику — форма має простір для вкладання телефону.
- Матеріалізуючи невловиме
Цей об’єкт розташували в красивих місцях біля озера, де можна побути на самоті й насолодитися краєвидом, поспостерігати за природою.
Всі об’єкти експериментальні, на них залишили QR-коди, за якими відвідувачі(-ки) озера могли залишити свої відгуки та пропозиції.
Мангал "Бичок"
Автори: Андрій Майгутяк, Андрій Заник, Юля Слюсар, Роман Петрів Особливості: - Тут зручно і комфортно...
Матеріалізуючи невловиме
Автори: Богдан Середяк, Соня Брем Цей проект про сенсорні відчуття природи біля озера. Ми запрошуємо...
Звуковий місток
Автори: Міша Веклин, Мар’яна Баран Одним з цінних місць цього озерця є пірс. Зосередившись на...
гРаДія
Авторка: Олена Бабко Гра. Вона старша за саму людину, оскільки ігри існують і в житті...
Перекотикутник
Автори проекту: Станіслав Круль, Борис Яськевич Що вирізняє людину серед інших істот — це здатність...
Перекотикутник
Створення мангалу
Перекотикутник
Прототипування
Команда майстерні
Матеріалізуючи невловиме
Звуковий місток
Команда майстерні
гРаДія